Aperitive De post Legume Rețete rapide

Hummus dietetic cu sfeclă roșie coaptă

  •  
  • 1
  •  
  •  
    1
    Share

Hummus dietetic cu sfeclă roșie coaptă. Cea mai gustoasă  rețetă dietetică de hummus cu sfeclă roșie coaptă.

Dacă nu ați încercat până acum acest hummus cu sfeclă coaptă, ar fi timpul ❤ Acest fel vegetarian de pate de năut se face în multe țări și tot în atât de multe feluri. Am studiat mai multe rețete de hummus înainte să mă apuc eu să fac rețeta asta și nu m-am oprit neapărat la una anume. Cel mai apropiat hummus de gustul meu ar fi cel grecesc. Cam de acolo m-am inspirat puțin. Am preferat să fac acest hummus după gustul meu mai mult, nu este identic cu gustul dintr-o anumită țară ori zonă. Am pregătit mai multe rețete de hummus în trecut, dar parcă l-am vrut un pic mai altfel decât atunci. Anul trecut am făcut pentru prima dată hummus cu sfeclă roșie coaptă la ziua mea de naștere și cum atunci a fost o vreme urâtă, nu am putut fotografia nicicum frumusețea de hummus rezultat, am repetat anul acesta rețeta și  am făcut pozele. Spre norocul meu, am avut vreme bună de pozat 😀  Este o plăcere să ,,mănânci” mai întâi cu ochii un fel de mâncare și apoi să-i simți și gustul delicios.  Cam așa este acest hummus cu sfeclă roșie coaptă.

Ți-e drag să-l privești și abia aștepți să mănânci din pateul acesta vegetal de năut cu sfeclă roșie. Vă puteți ajuta de cipsurile dietetice fără gluten sau de ce nu cu ceva legume proaspete tăiate bastonașe, special pentru a putea lua ușor din pasta asta tartinabilă fără a folosi tacâmuri 🤗 Hummusul se poate pune și în porții mici, individuale.  Poate fi pus cu poșul pe felii de legume ori biscuiți fără gluten pentru o servire elegantă.

○ cca 725 calorii/rețetă

○ Nr porții/ 2-3

Ingrediente hummus dietetic cu sfeclă roșie coaptă

○ 300g năut fiert

○ 130g sfeclă roșie coaptă

○ 15g ulei de măsline

○ 50g pastă tahini

○ 25g zeamă de lămâie-dacă simțiți că vreți mai multă după gustul vostru, puteți adăuga

○ 2g piper alb

○ 2g sare-opțional, în funcție de regimul vostru sau de câtă sare are năutul din conservă

○ 2-3 căței de usturoi

 În plus

○ Puțin ulei de măsline (optional)

○ Amestec de semințe crude

(opțional)

○ Cipsuri fără gluten (optional)

○ Bastonașe de legume (opțional)

○ Câteva boabe de năut păstrate pentru prezentare

○ puțină verdeață (opțional)

Mod de preparare hummus dietetic cu sfeclă roșie coaptă.

Am pus sfecla coaptă (reteta aici) în blender alături de năut, usturoi, ulei, tahini, zeama de lămâie, sare și piper. Le-am blendat bine cam 5 minute, până a devenit o pastă fină. Dacă vedeți că nu se toacă foarte bine sfecla, deși nu ar avea de ce, scuturați puțin vasul blenderului în timp de mixați.

În cinci minute este gata acest delicios hummus dietetic cu sfeclă roșie coaptă. Dacă îl doriți și mai fin de atât, puteți face muncă de chinez  bătrân și scoateți fiecare coajă în parte de la boabele de năut sau dați pateul prin sită deasă 😜 Eu nu m-am complicat deloc, este perfect așa cum este 😋

Priviți cât de bine arată. Este cremos, delicat și aromat cât trebuie. Este un aperitiv excelent pentru ocazii speciale. Vă puteți impresiona invitații ușor cu acest hummus, atât prin culoarea lui, dar mai ales prin gustul extraordinar de bun. Arată atât de apetisant! Musai să încercați rețeta ❤


  •  
  • 1
  •  
  •  
    1
    Share

DespreMya Benea

Bună . Eu sunt Mya . Sunt din Galați, am copilărit într-o comună din aproprierea orașului. Am invatat sa gatesc de la mama. Pasiunea gatitului cred c-o am in sange, imi place prea mult sa fac asta :) Daca inainte gateam de toate si experimentam tot in zona culinara, din ianuarie 2020 de cand am aflat ca am hipotiroidie hashimoto autoimuna cronica, stilul meu in bucatarie si in viata s-a schimbat complet. Asa a luat nastere blogul @aromelemyei.

1 comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *